機動同盟 Gundam HK
 



[youtube] mobafancy gale vs extra (70000) [off cpu]

 
標題: [youtube] mobafancy gale vs extra (70000) [off cpu]
dyg (Kabuto)
曹長
Rank: 6Rank: 6
Hyper Cast Off !!


UID 390
精華 1
積分 3952
帖子 2015
威望 3952
金錢 36 盟幣
存款 61279 盟幣
體力 18 點
SMPC 175 COST
閱讀權限 90
註冊 2007-5-22
來自 天道家
MP分 0
發表於 2008-7-15 12:53  資料 短消息 
mobafancy gale vs extra (70000) [off cpu]


7?djykqA本站是一個為了高達而存在的網站
)P,lT;F(_+Ew本站是一個為了高達而存在的網站本來prophet格失,可以格返佢,但係禁極個格掣都冇反應,結果俾佢格...囧, 仲有忘了用charge...


分享

本帖最近評分記錄
十六夜.二三   2008-7-16 19:04  威望  +50   




加入MF簽名圖行列 !

頂部
AE86
MF開發組
Rank: 8Rank: 8
=.=


UID 3118
精華 0
積分 495
帖子 518
威望 495
金錢 580 盟幣
存款 0 盟幣
體力 0 點
SMPC 21 COST
閱讀權限 160
註冊 2008-2-16
MP分 0
發表於 2008-7-15 13:02  資料 文集 短消息 
試下除左gale 用其他機體入90000exiagundamhk.com~'g5jV?I?

1E!t:j!^`_vfLmmMGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE仲有 你個打法同只係靠gale本身屈槍
Vg W,S7S0A/B;\F
*U7n!_&FGM.M @GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE近身又唔開格  死依賴gale同垃圾都不如
頂部
dyg (Kabuto)
曹長
Rank: 6Rank: 6
Hyper Cast Off !!


UID 390
精華 1
積分 3952
帖子 2015
威望 3952
金錢 36 盟幣
存款 61279 盟幣
體力 18 點
SMPC 175 COST
閱讀權限 90
註冊 2007-5-22
來自 天道家
MP分 0
發表於 2008-7-15 13:12  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 AE86 於 2008-7-15 01:02 PM 發表+i aN'i
mV3~

試下除左gale 用其他機體入90000exia

[B~*s1Z@

6R'Yd#AJi]Qgundamhk.com仲有 你個打法同只係靠gale本身屈槍
@N dqX}qGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
(IH;Z        @C.T\.w-R近身又唔開格  死依賴gale同垃圾都不如

,OB\$E$fX
試過用sss同flame入90000extra,不過打唔嬴囧本站是一個為了高達而存在的網站/H$Vw-e
QhE
k

有時近身因為下意識既關係用射代替格或者唔格...
7?"c.G:tt@YLa至於你認為我死依賴gale可能係因為我暫時只用gale打extra
9KL;ES,x {%K}其實我既目標係同所有大機打嬴extra,本站是一個為了高達而存在的網站HW,P4g'}u"@
只不過用gale勝算較高所以我先用gale打extra了...




加入MF簽名圖行列 !

頂部
Tiger
總帥
Rank: 10Rank: 10Rank: 10


UID 1
精華 1
積分 4419
帖子 4121
威望 4419
金錢 132316 盟幣
存款 50119 盟幣
體力 98 點
SMPC 398 COST
閱讀權限 255
註冊 2007-4-13
來自 潮洲
MP分 1373
發表於 2008-7-15 13:28  資料 主頁 文集 短消息  ICQ 狀態
>本來prophet格失,可以格返佢,但係禁極個格掣都冇反應,結果俾佢格...囧
%A?vy0?~T機動同盟 Gundam HK我見到你企定定但係聽到你狂按XDD FJ}+wK)jzZ@]
呢個係硬直BUG...不過留boost step一下就可以解決問題gundamhk.com+c6WrdH1J
lv6F0P1@,{Us
最後一下下格用得好靚,不過只有一下囧




頂部
AE86
MF開發組
Rank: 8Rank: 8
=.=


UID 3118
精華 0
積分 495
帖子 518
威望 495
金錢 580 盟幣
存款 0 盟幣
體力 0 點
SMPC 21 COST
閱讀權限 160
註冊 2008-2-16
MP分 0
發表於 2008-7-15 13:31  資料 文集 短消息 


QUOTE:
原帖由 dyg 於 2008-7-15 13:12 發表
rC cS+h7Z-^
Q&~(tg xO7m3P}GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE試過用sss同flame入90000extra,不過打唔嬴囧
b\_lf有時近身因為下意識既關係用射代替格或者唔格...
[*t7e }&r至於你認為我死依賴gale可能係因為我暫時只用gale打extraGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEkF|*v O_
其實我既目標係同所有大機打嬴extra,
K/?Tj!mj0yt^Sgundamhk.com只不過用gale ...

本站是一個為了高達而存在的網站P)A? j.`E`
SORRY 其實我講野過份左-,-本站是一個為了高達而存在的網站YA*i(L1G

&I|5N^Q7l6U'_
@.y
其實有好多位可以俾你埋格
$UBLwi9l7Zv0H
;Q$qt$Q{0p;N機動同盟 Gundam HK遲下慢慢解釋你聽本站是一個為了高達而存在的網站\s{vM

Q/?4W$@ZTj9_R;S7Q本站是一個為了高達而存在的網站p.s. 或者試下shadow 效果理想
)R*X6[F:K!a.B O ru}本站是一個為了高達而存在的網站gundamhk.comH!x0z*e4ZD;aL
[ 本帖最後由 AE86 於 2008-7-15 13:38 編輯 ]
頂部
op1invoke
二等兵
Rank: 2



UID 2357
精華 0
積分 149
帖子 148
威望 149
金錢 0 盟幣
存款 785 盟幣
體力 0 點
SMPC 16 COST
閱讀權限 20
註冊 2007-11-6
MP分 0
發表於 2008-7-15 13:40  資料 短消息 
我全部大機都打win過了90000分Extra了......可是我只懂得用復活和強襲........只有一次proplet用機動.....本站是一個為了高達而存在的網站
[F"C-|"pk

GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE7W,p%_        L b*f7SR
個個打都用機動.......覺得自己很廢.......
頂部
op1invoke
二等兵
Rank: 2



UID 2357
精華 0
積分 149
帖子 148
威望 149
金錢 0 盟幣
存款 785 盟幣
體力 0 點
SMPC 16 COST
閱讀權限 20
註冊 2007-11-6
MP分 0
發表於 2008-7-15 13:43  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 Tiger 於 2008-7-15 13:28 發表gundamhk.comw:Gt&f`'V
>本來prophet格失,可以格返佢,但係禁極個格掣都冇反應,結果俾佢格...囧
'WK9Zg'k$F$uH
`Q`機動同盟 Gundam HK
我見到你企定定但係聽到你狂按XDD
Db1sU^呢個係硬直BUG...不過留boost step一下就可以解決問題
A%j|
Q,L8o機動同盟 Gundam HK

G8^5H)J        r ^m/{機動同盟 Gundam HK最後一下下格用得好靚,不過只有一下囧

;e}/k;T Q5wgundamhk.com&o"V0u@z        Rz
`,Mf!u

還有假強襲bug.....次次打中人,佢都冇訓低......
頂部
dyg (Kabuto)
曹長
Rank: 6Rank: 6
Hyper Cast Off !!


UID 390
精華 1
積分 3952
帖子 2015
威望 3952
金錢 36 盟幣
存款 61279 盟幣
體力 18 點
SMPC 175 COST
閱讀權限 90
註冊 2007-5-22
來自 天道家
MP分 0
發表於 2008-7-15 13:49  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 Tiger 於 2008-7-15 01:28 PM 發表
xlS,al%c機動同盟 Gundam HK>本來prophet格失,可以格返佢,但係禁極個格掣都冇反應,結果俾佢格...囧
K@`0t2w-h|(xnt機動同盟 Gundam HK我見到你企定定但係聽到你狂按XDD
'G1?Q.H.l }本站是一個為了高達而存在的網站呢個係硬直BUG...不過留boost step一下就可以解決問題
[*DT0I
B
p-T7B[*A9A [

}BOS nM(Z本站是一個為了高達而存在的網站最後一下下格用得好靚,不過只有一下囧

GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE6O1\
Ts({

點解會有聲架!?囧




加入MF簽名圖行列 !

頂部
小小羊仔
上等兵
Rank: 3Rank: 3


UID 4521
精華 0
積分 417
帖子 515
威望 417
金錢 355 盟幣
存款 0 盟幣
體力 10 點
SMPC 152 COST
閱讀權限 30
註冊 2008-7-3
來自 香港
MP分 0
發表於 2008-7-20 11:21  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 dyg 於 2008-7-15 13:49 發表#@7t C6a:r5oDS
GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE1`8Fm1a/oTp'gj8J
點解會有聲架!?囧

本站是一個為了高達而存在的網站z Na%G,h
機動同盟 Gundam HK1W$w1k9a?&]M`1B#u
唔係你整架咩@@?
6cw4f s?,I3qd================(V        QE:R"i(?
J

我都見到你企左係到但係狂按格




頂部

 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 04:02
Powered by Discuz! 5.0.0  © 2001-2006 Comsenz Inc.
Processed in 0.292205 second(s), 12 queries , Gzip enabled
清除 Cookies - 聯繫我們 - 機動同盟 Gundam HK - Archiver - WAP

 
NOTHING