機動同盟 Gundam HK
 



[youtube] mobafancy gale vs extra (70000) [off cpu]

 
標題: [youtube] mobafancy gale vs extra (70000) [off cpu]
dyg (Kabuto)
曹長
Rank: 6Rank: 6
Hyper Cast Off !!


UID 390
精華 1
積分 3952
帖子 2015
威望 3952
金錢 36 盟幣
存款 61279 盟幣
體力 18 點
SMPC 175 COST
閱讀權限 90
註冊 2007-5-22
來自 天道家
MP分 0
發表於 2008-7-15 12:53  資料 短消息 
mobafancy gale vs extra (70000) [off cpu]


"y,n8X%E{9W(t2g\gundamhk.com}v!I.iA~
本來prophet格失,可以格返佢,但係禁極個格掣都冇反應,結果俾佢格...囧, 仲有忘了用charge...


分享

本帖最近評分記錄
十六夜.二三   2008-7-16 19:04  威望  +50   




加入MF簽名圖行列 !

頂部
AE86
MF開發組
Rank: 8Rank: 8
=.=


UID 3118
精華 0
積分 495
帖子 518
威望 495
金錢 580 盟幣
存款 0 盟幣
體力 0 點
SMPC 21 COST
閱讀權限 160
註冊 2008-2-16
MP分 0
發表於 2008-7-15 13:02  資料 文集 短消息 
試下除左gale 用其他機體入90000exia
t-vf1l oRC;a-L2i機動同盟 Gundam HK
F)TqU|wH,U"Z;a本站是一個為了高達而存在的網站仲有 你個打法同只係靠gale本身屈槍gundamhk.com%POr7I-J\
CFI,kx
近身又唔開格  死依賴gale同垃圾都不如
頂部
dyg (Kabuto)
曹長
Rank: 6Rank: 6
Hyper Cast Off !!


UID 390
精華 1
積分 3952
帖子 2015
威望 3952
金錢 36 盟幣
存款 61279 盟幣
體力 18 點
SMPC 175 COST
閱讀權限 90
註冊 2007-5-22
來自 天道家
MP分 0
發表於 2008-7-15 13:12  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 AE86 於 2008-7-15 01:02 PM 發表
6A"o5S"\YTGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE試下除左gale 用其他機體入90000exia本站是一個為了高達而存在的網站p4m-TR.cU-D@

5a3`U"V}.kK
PGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
仲有 你個打法同只係靠gale本身屈槍z:hO5RP(M.F
6E9A%kS{
近身又唔開格  死依賴gale同垃圾都不如

h,?~1Elz'K|1igundamhk.com試過用sss同flame入90000extra,不過打唔嬴囧本站是一個為了高達而存在的網站s@%Tw`fw,a!^
有時近身因為下意識既關係用射代替格或者唔格...
q un%\
iO C_GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
至於你認為我死依賴gale可能係因為我暫時只用gale打extra
:?8IDu7j9]6I*h(l        c*Wgundamhk.com其實我既目標係同所有大機打嬴extra,GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE:@OT2B q1NE
只不過用gale勝算較高所以我先用gale打extra了...




加入MF簽名圖行列 !

頂部
Tiger
總帥
Rank: 10Rank: 10Rank: 10


UID 1
精華 1
積分 4419
帖子 4121
威望 4419
金錢 132316 盟幣
存款 50119 盟幣
體力 98 點
SMPC 398 COST
閱讀權限 255
註冊 2007-4-13
來自 潮洲
MP分 1373
發表於 2008-7-15 13:28  資料 主頁 文集 短消息  ICQ 狀態
>本來prophet格失,可以格返佢,但係禁極個格掣都冇反應,結果俾佢格...囧
Z
?%?+Mr:sA5zU6K'ugundamhk.com
我見到你企定定但係聽到你狂按XDD
c Q2~1E1P^&t本站是一個為了高達而存在的網站呢個係硬直BUG...不過留boost step一下就可以解決問題Gd[EgE\{
GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE(Q'_ h KeXP
最後一下下格用得好靚,不過只有一下囧




頂部
AE86
MF開發組
Rank: 8Rank: 8
=.=


UID 3118
精華 0
積分 495
帖子 518
威望 495
金錢 580 盟幣
存款 0 盟幣
體力 0 點
SMPC 21 COST
閱讀權限 160
註冊 2008-2-16
MP分 0
發表於 2008-7-15 13:31  資料 文集 短消息 


QUOTE:
原帖由 dyg 於 2008-7-15 13:12 發表本站是一個為了高達而存在的網站yA2pHRi
L

B1fH%l Ad.n)L
試過用sss同flame入90000extra,不過打唔嬴囧Qa/bm-b6cB
有時近身因為下意識既關係用射代替格或者唔格...
^!?2vP$Ih至於你認為我死依賴gale可能係因為我暫時只用gale打extra機動同盟 Gundam HK#wb:g r;Xz
其實我既目標係同所有大機打嬴extra,
a~2\7] gm9s\+v$xGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE只不過用gale ...

機動同盟 Gundam HKvU:H_Za
SORRY 其實我講野過份左-,-GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE|owS2J(UJ%\'G
GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE4a
}deJ
U_

其實有好多位可以俾你埋格
$?l-so`-zo[/J
4D3qcf#JK!yHCV5]f機動同盟 Gundam HK遲下慢慢解釋你聽
L4_9T"jN        _機動同盟 Gundam HK
6@iab3V~bGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEp.s. 或者試下shadow 效果理想Cg]Cd E Bs7m]0n'a

eg7w
zip_,R*uoGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
[ 本帖最後由 AE86 於 2008-7-15 13:38 編輯 ]
頂部
op1invoke
二等兵
Rank: 2



UID 2357
精華 0
積分 149
帖子 148
威望 149
金錢 0 盟幣
存款 785 盟幣
體力 0 點
SMPC 16 COST
閱讀權限 20
註冊 2007-11-6
MP分 0
發表於 2008-7-15 13:40  資料 短消息 
我全部大機都打win過了90000分Extra了......可是我只懂得用復活和強襲........只有一次proplet用機動.....機動同盟 Gundam HKE;J`;_+q*YJ        H
*b~?"pD]e1Y
個個打都用機動.......覺得自己很廢.......
頂部
op1invoke
二等兵
Rank: 2



UID 2357
精華 0
積分 149
帖子 148
威望 149
金錢 0 盟幣
存款 785 盟幣
體力 0 點
SMPC 16 COST
閱讀權限 20
註冊 2007-11-6
MP分 0
發表於 2008-7-15 13:43  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 Tiger 於 2008-7-15 13:28 發表本站是一個為了高達而存在的網站EpK_"}(?
>本來prophet格失,可以格返佢,但係禁極個格掣都冇反應,結果俾佢格...囧
I L](q |`我見到你企定定但係聽到你狂按XDDgundamhk.com^LF5WR*bd
呢個係硬直BUG...不過留boost step一下就可以解決問題
_`[
Hpuz


!j        c0A$@$g}R2{/J最後一下下格用得好靚,不過只有一下囧

K$a0r7F5qI&eSy2Y
,O#f`K6q:@\3]機動同盟 Gundam HK還有假強襲bug.....次次打中人,佢都冇訓低......
頂部
dyg (Kabuto)
曹長
Rank: 6Rank: 6
Hyper Cast Off !!


UID 390
精華 1
積分 3952
帖子 2015
威望 3952
金錢 36 盟幣
存款 61279 盟幣
體力 18 點
SMPC 175 COST
閱讀權限 90
註冊 2007-5-22
來自 天道家
MP分 0
發表於 2008-7-15 13:49  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 Tiger 於 2008-7-15 01:28 PM 發表本站是一個為了高達而存在的網站;U&Bol&@#b0IA/M
>本來prophet格失,可以格返佢,但係禁極個格掣都冇反應,結果俾佢格...囧
        U(W,Q3S)^(\i+z本站是一個為了高達而存在的網站我見到你企定定但係聽到你狂按XDD
;V'i}$H2[DGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE呢個係硬直BUG...不過留boost step一下就可以解決問題gundamhk.com:y
O,OUNF!D$^?

`9w)M3\7s1[G
最後一下下格用得好靚,不過只有一下囧

{!\FRyVcs5}機動同盟 Gundam HK點解會有聲架!?囧




加入MF簽名圖行列 !

頂部
小小羊仔
上等兵
Rank: 3Rank: 3


UID 4521
精華 0
積分 417
帖子 515
威望 417
金錢 355 盟幣
存款 0 盟幣
體力 10 點
SMPC 152 COST
閱讀權限 30
註冊 2008-7-3
來自 香港
MP分 0
發表於 2008-7-20 11:21  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 dyg 於 2008-7-15 13:49 發表
];U+v+ooiZ
bA9U
z\pYR本站是一個為了高達而存在的網站
點解會有聲架!?囧

本站是一個為了高達而存在的網站cP$v/v!q?'~
機動同盟 Gundam HK^oX$D)D([ m-aY
唔係你整架咩@@?
'LI&s4]-u?M?7~1MIgundamhk.com================
w2C6D$Vu,c(?#J我都見到你企左係到但係狂按格




頂部

 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 11:15
Powered by Discuz! 5.0.0  © 2001-2006 Comsenz Inc.
Processed in 4.298266 second(s), 12 queries , Gzip enabled
清除 Cookies - 聯繫我們 - 機動同盟 Gundam HK - Archiver - WAP

 
NOTHING