
標題: [youtube] 廣東出冬瓜,廣南出南瓜,廣西出西瓜,咁廣北出咩? [打印本頁]
作者:
fing頭小吉 時間: 2008-5-27 00:44 標題: 廣東出冬瓜,廣南出南瓜,廣西出西瓜,咁廣北出咩?
http://hk.youtube.com/watch?v=ZTuY9mvYQ08gundamhk.com$NB7zV\c_
又係搞gag佬作"q"w:V:q:\s H/v
佢其他作品:全球爛gag化(之前有人POST過
/Sv` [.M7oa'\ C;qhttp://hk.youtube.com/watch?v=wwOB6uV8DcI&feature=related
T"m8XF5SGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
E,SC1V:L]|b2qgundamhk.com[ 本帖最後由 fing頭小吉 於 2008-5-28 00:23 編輯 ]
作者:
homika﹏小貓 時間: 2008-5-27 01:24
出傻瓜 =]
作者:
細路驚 時間: 2008-5-27 01:43
聲.??!
作者:
louislee2815 時間: 2008-5-27 15:54
URL 包含錯誤的影片 ID。
作者:
ZGF-2107 時間: 2008-5-27 16:20
廣北出聲LO

作者:
fing頭小吉 時間: 2008-5-28 00:22
原帖由 louislee2815 於 2008/5/27 03:54 PM 發表GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEf6g_?b*]x3?K_
URL 包含錯誤的影片 ID。
gundamhk.com3o:W\4]8q)q3_]
改好了...
作者:
竹本風鳴 時間: 2008-5-28 00:44
我記得貼過就是(茶)
作者:
fing頭小吉 時間: 2008-5-28 01:59
原帖由 竹本風鳴 於 2008/5/28 12:44 AM 發表
W*xE!CR;j#c7cGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE我記得貼過就是(茶)
*X$x"VY
iJh3Y機動同盟 Gundam HK你指廣北出咩瓜那個!?
作者:
直.飛烏 時間: 2008-5-28 13:37
我都記得有= =
作者:
竹本風鳴 時間: 2008-5-28 22:00
原帖由 fing頭小吉 於 2008-5-28 01:59 AM 發表機動同盟 Gundam HKU@v6n%Ez` H7E8Q?