Board logo

標題: [youtube] 廣東出冬瓜,廣南出南瓜,廣西出西瓜,咁廣北出咩? [打印本頁]

作者: fing頭小吉    時間: 2008-5-27 00:44     標題: 廣東出冬瓜,廣南出南瓜,廣西出西瓜,咁廣北出咩?

http://hk.youtube.com/watch?v=ZTuY9mvYQ08gundamhk.com$N B7zV\c_
又係搞gag佬作"q"w:V:q:\sH/v
佢其他作品:全球爛gag化(之前有人POST過
/Sv`[.M7oa'\        C;qhttp://hk.youtube.com/watch?v=wwOB6uV8DcI&feature=related
T"m8XF5SGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
E,S C1V:L]|b2qgundamhk.com[ 本帖最後由 fing頭小吉 於 2008-5-28 00:23 編輯 ]
作者: homika﹏小貓    時間: 2008-5-27 01:24

出傻瓜 =]
作者: 細路驚    時間: 2008-5-27 01:43

聲.??!
作者: louislee2815    時間: 2008-5-27 15:54

URL 包含錯誤的影片 ID。
作者: ZGF-2107    時間: 2008-5-27 16:20

廣北出聲LO
作者: fing頭小吉    時間: 2008-5-28 00:22



QUOTE:
原帖由 louislee2815 於 2008/5/27 03:54 PM 發表GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEf6g_?b*]x3?K _
URL 包含錯誤的影片 ID。

gundamhk.com3o:W\4]8q)q3_]
改好了...
作者: 竹本風鳴    時間: 2008-5-28 00:44

我記得貼過就是(茶)
作者: fing頭小吉    時間: 2008-5-28 01:59



QUOTE:
原帖由 竹本風鳴 於 2008/5/28 12:44 AM 發表
W*xE!CR;j#c7cGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE我記得貼過就是(茶)

*X$x"VY
iJh3Y機動同盟 Gundam HK
你指廣北出咩瓜那個!?
作者: 直.飛烏    時間: 2008-5-28 13:37

我都記得有= =
作者: 竹本風鳴    時間: 2008-5-28 22:00



QUOTE:
原帖由 fing頭小吉 於 2008-5-28 01:59 AM 發表機動同盟 Gundam HKU@ v6n%Ez`        H7E8Q?
mgW j        N;T
你指廣北出咩瓜那個!?

F8B R[email protected]b本站是一個為了高達而存在的網站沒錯,就是這個(茶)
作者: ipajoneskk    時間: 2008-5-28 23:44



QUOTE:
原帖由 fing頭小吉 於 2008-5-27 00:44 發表+k0L~p@3L
廣東出冬瓜,廣南出南瓜,廣西出西瓜,咁廣北出咩?

mh5T6@:R8]*h4Hm!N
`

2[C,K}io%}g6X`)`I
正確答案:廣北出聲(講不出聲)
作者: wat.the.fun?    時間: 2008-5-28 23:46

廣北出MF
作者: lmarius    時間: 2008-5-29 11:57



QUOTE:
原帖由 ipajoneskk 於 2008-5-28 23:44 發表
LWvf{        W2sT
{:wg Mu:k\Y3j1C3c        t機動同盟 Gundam HK機動同盟 Gundam HK(Qk(?9Jd
正確答案:廣北出聲(講不出聲)

&eJ2^g0rq
W2@機動同盟 Gundam HK
其實真係有北瓜架...只係無咩出名....
l5P1@"W@GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE可以去維基上面睇下...




歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://gundamhk.com/) Powered by Discuz! 5.0.0