Board logo

標題: [youtube] MF MISSION MODE 迴避訓練二 [打印本頁]

作者: dyg    時間: 2008-5-29 21:05     標題: MF MISSION MODE 迴避訓練二

[youtube]FAQAQqYgjn4[/youtube] M
S#|&hc5r"]&?x QS2Q


%A)}Y.P)mk:i@GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE又係好好彩...本站是一個為了高達而存在的網站1cPsuX4K
之前係咁用shell同京用hunta都輸...
G7J.`GHIX但係一用火箭砲hunta就win左...
作者: Tiger    時間: 2008-5-31 07:22

好野
/WH3F}#j        H&q機動同盟 Gundam HK我要用Shell先得
作者: daniel06    時間: 2008-5-31 08:31



QUOTE:
原帖由 dyg 於 該用三hu, 29 May 2008 21:05:17 +0000被矮MT用 21:05 發表VW/v3ds^ l
FAQAQqYgjn4GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE4Yi%Sr        JQU}#w        aQ

OEd.{"bK機動同盟 Gundam HK又係好好彩...
!kU$F;jua g機動同盟 Gundam HK之前係咁用shell同京用hunta都輸...],}AVLi wu
但係一用火箭砲hunta就win左...

.j[]C!?7f~\O?k
CHAMBA TALAGA
9^x{5KD$T(it means you are lucky)
作者: dyg    時間: 2008-5-31 12:59



QUOTE:
原帖由 Tiger 於 2008-5-31 07:22 AM 發表
?0tJR P8p.e
U本站是一個為了高達而存在的網站
好野
G`-~:ZJ
x ^本站是一個為了高達而存在的網站
我要用Shell先得

機動同盟 Gundam HKOZKs1t1S
]

我用Shell最多可以撐47秒,%x{U v LWN
用京用hunta最多可以撐55秒,GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE'w@n}{-oo9o:e
似乎我都係用京用hunta係最強...囧
作者: Tiger    時間: 2008-6-2 20:09



QUOTE:
原帖由 dyg 於 2008-5-31 12:59 發表
H
H:IpT m`B.Ssgundamhk.com
#mU#o8{6PkD
我用Shell最多可以撐47秒,l`f"|$rt$eT6|0c
用京用hunta最多可以撐55秒,
u*y;N)` Gf        WGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE似乎我都係用京用hunta係最強...囧

6T.@,Y)ib0[#j%ii]gundamhk.com單挑都幾惡...
作者: dyg    時間: 2008-6-3 20:08



QUOTE:
原帖由 Tiger 於 2008-6-2 08:09 PM 發表gundamhk.com!fA:vvQwX7h } f
1J$r&VXA[BH
單挑都幾惡...

.s,Hm|2N e a不過main彈數少得可憐...囧




歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://gundamhk.com/) Powered by Discuz! 5.0.0