Board logo

標題: [youtube] 丫宅咧... [打印本頁]

作者: homika﹏小貓    時間: 2008-6-2 15:41     標題: 丫宅咧...

你地係唔係咁嫁? @@%rkf-bp8p\
機動同盟 Gundam HKQ4L*eG+q`"}#ZnBp
[youtube]fOvU3YEwV_s[/youtube]
作者: cagalli    時間: 2008-6-2 15:52

.....= =唔係.....
1}3w cw
p%A}機動同盟 Gundam HK
首先....有咁的女仔約我出街,點都執到最靚仔先去架啦...機動同盟 Gundam HK7Dq2q0@$| V
(但點執都執唔靚....= =)
:`h{B-fh再加上...我唔會遲到.....
|h2y        B dh4`~,T,ukgundamhk.com仲有好多分別.....唔想打啦
作者: Tiger    時間: 2008-6-2 16:23

點解咁冇質素GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEc#Dg6d!d7X`I"c]q
....睇個女仔D表情完全唔知佢想表達咩感受= =GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE%zavOAF:hh
而果個人最後「我要醒覺」無啦啦笑...囧
作者: 竹本風鳴    時間: 2008-6-2 17:12

哈哈歌出現....(倒)
作者: 寂寞    時間: 2008-6-2 17:30

那個女孩裝扮不錯(光)
作者: wat.the.fun?    時間: 2008-6-2 18:30

沒差啦GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE!JJ/@2X.Ka5~
反正有人約我推掉他就可以了!i L        ^&ixh
衣著是個人喜好@[4E*AV)Q1UM
藝人大多是偽人
qUru8m eY機動同盟 Gundam HK學歷低點解要追星先?
"[DV4Ir9n5{7kGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE車子這方面總要有部
0l-{4a*p8\ O1Ia;NGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE食飯?AA啦~我先唔會咁87 =w=
作者: 小軒    時間: 2008-6-2 19:33



QUOTE:
原帖由 wat.the.fun? 於 2008-6-2 18:30 發表
au,|tE5{P@9i;S本站是一個為了高達而存在的網站沒差啦機動同盟 Gundam HKf'V;d_9M;Xh
反正有人約我推掉他就可以了gundamhk.comR        lD6x0w]
Br

衣著是個人喜好&sl+J?,mF
藝人大多是偽人本站是一個為了高達而存在的網站h;["NT2P0cq
| L

學歷低點解要追星先?
:T/\2NoB8Q5I;|gundamhk.com車子這方面總要有部
'U[a+\ uz食飯?AA啦~我先唔會咁87 =w=

L0_k_'[ p7t9cD人話Cheapgundamhk.com8L A1q6cZ
h
l

九成係佢地班侈唔識計縮數www
作者: aidan10896    時間: 2008-6-2 19:37

放心~.~我有520~ 等有車牌xDD




歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://gundamhk.com/) Powered by Discuz! 5.0.0