Board logo

標題: [youtube] mobafancy extra [off cpu] (pagan x 3) [打印本頁]

作者: dyg    時間: 2008-6-2 18:28     標題: mobafancy extra [off cpu] (pagan x 3)

[youtube]ErbIDR7yYG8[/youtube]
{7mD/D(O
?$T1bvP5\機動同盟 Gundam HK可能因為中機可以爆2次,
u,x(_Fb(YQ@機動同盟 Gundam HK所以用中機比用大機打得輕鬆...
2IvHrcV不過其實都con左幾次...
作者: Tiger    時間: 2008-6-2 20:49

你第三部都冇扣血姐
作者: hei    時間: 2008-6-2 20:51

好像有點不會用↑↑...?
作者: dyg    時間: 2008-6-3 19:23



QUOTE:
原帖由 Tiger 於 2008-6-2 08:49 PM 發表GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE;d0rz+gd4c
你第三部都冇扣血姐

gundamhk.comv2m        Et*P$c
但係始終都爆了兩次呢囧...
]/e^N8uu!}GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
h&{3L:uW;dQ

QUOTE:
原帖由 hei 於 2008-6-2 08:51 PM 發表
'I-{F
h^0}*q8k,P6\ agundamhk.com
好像有點不會用↑↑...?

/VK~*B,g(VHv本站是一個為了高達而存在的網站嗯,的確是呢...i        [fS8Yn@
而且按↑↑我部電腦比較遲作出反應...
作者: Tiger    時間: 2008-6-3 19:45



QUOTE:
原帖由 dyg 於 2008-6-3 19:23 發表
,gX7n:j}Q;}A
R,\rI3r-sN"t機動同盟 Gundam HK但係始終都爆了兩次呢囧...
3p@P&[,}B(Yq
l'ZGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
${vy
F3E_?

GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
Jtktt9z,e$n2Q

嗯,的確是呢...
O Xg;@W;Hqhr'k@GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE而且按↑↑我部電腦比較遲作出反應...

GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE$~kLpWW~
計番大機D血,兩部夠你頂%d&C"S%k._?A.IT
何況大機性能高Dgundamhk.com4k$v5U5B+L8oF$C
不過玩拉既話冇部大機好...= ="
(~A
B~qj;T4B*iBGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE

4J^'TuT)cC^本站是一個為了高達而存在的網站↑↑有delay係設定尼架本站是一個為了高達而存在的網站H        R3_1{S3]K)j
因為當時即時既↑↑可以迴避到9成攻擊...所以delay左GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEh.E6I&mVe&m#mt5^
不過好處係預早少少↑↑都會有反應gundamhk.comTAZNl@c
本站是一個為了高達而存在的網站/oc2O%GZ,p[
...都吽左隻GAME好耐
l8WPv!vUU.Q係時候開始搞Gale
作者: dyg    時間: 2008-6-3 19:49



QUOTE:
原帖由 Tiger 於 2008-6-3 07:45 PM 發表本站是一個為了高達而存在的網站v9rjhYpF
        ~w [HSGL
計番大機D血,兩部夠你頂
IV{Ck{本站是一個為了高達而存在的網站何況大機性能高D6IJ4i3TR
不過玩拉既話冇部大機好...= ="
%l9P9b,P'HE#c5TP'e*OkGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
"AOM2_7W6l_KnPGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE↑↑有delay係設定尼架
3e^ K&gT
L,D7i A!ugundamhk.com
因為當時即時既↑↑可以迴避到9成攻擊...所以delay左
h#}qq0D不過好處係預早少少↑↑都會有反應
%y4}II*DjG d#}本站是一個為了高達而存在的網站w"}#lbs
...都 ...

gundamhk.com {)y        q0v
TM

囧!?
g*SG)U~本站是一個為了高達而存在的網站現在才弄Gale orz...
作者: Tiger    時間: 2008-6-3 19:54



QUOTE:
原帖由 dyg 於 2008-6-3 19:49 發表機動同盟 Gundam HK{Rh        e4~M
l


2v:B}"s!\R8DL機動同盟 Gundam HK囧!?gundamhk.comDaRv)Jc2W
現在才弄Gale orz...

bo)ba"n0Ndw基本上1.1更新好少BjD]6d2vc*O ]'tY
只差Gale同MISSION MODE未完整
8y)Y4Ec8R!LP%l6I"L早排對MF接近絕望所以進度比較慢..(比較!?)
作者: dyg    時間: 2008-6-3 20:50



QUOTE:
原帖由 Tiger 於 2008-6-3 07:54 PM 發表7O#W^$h2n+rXT2ft
GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE2@*}*Pj4zEU
基本上1.1更新好少機動同盟 Gundam HK$Ii
Tk^D8AjM

只差Gale同MISSION MODE未完整本站是一個為了高達而存在的網站(k8\#c;N.qj
早排對MF接近絕望所以進度比較慢..(比較!?)

GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEV5Z,QiK v
o...咁你加油la,我好期待呢~




歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://gundamhk.com/) Powered by Discuz! 5.0.0