Board logo

標題: [youtube] mobafancy extra [off cpu] (pagan x 3) [打印本頁]

作者: dyg    時間: 2008-6-2 18:28     標題: mobafancy extra [off cpu] (pagan x 3)

[youtube]ErbIDR7yYG8[/youtube]本站是一個為了高達而存在的網站&|4?(CmO*h-Jvk

0i:sLx        ] i}K,_a-O1]本站是一個為了高達而存在的網站可能因為中機可以爆2次,
n,[.` G3M@]X本站是一個為了高達而存在的網站所以用中機比用大機打得輕鬆...
6s6SL$Sa;q\VP,]不過其實都con左幾次...
作者: Tiger    時間: 2008-6-2 20:49

你第三部都冇扣血姐
作者: hei    時間: 2008-6-2 20:51

好像有點不會用↑↑...?
作者: dyg    時間: 2008-6-3 19:23



QUOTE:
原帖由 Tiger 於 2008-6-2 08:49 PM 發表機動同盟 Gundam HK?r        PWA
你第三部都冇扣血姐

gundamhk.com;UVmG5M
但係始終都爆了兩次呢囧...
b'Q+SMRd
,~iE.A3qsG本站是一個為了高達而存在的網站

QUOTE:
原帖由 hei 於 2008-6-2 08:51 PM 發表e+a?dYP$G
好像有點不會用↑↑...?

GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE h!J)u$XQlB
嗯,的確是呢...
d#ht0e$w
v} P0[GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
而且按↑↑我部電腦比較遲作出反應...
作者: Tiger    時間: 2008-6-3 19:45



QUOTE:
原帖由 dyg 於 2008-6-3 19:23 發表
3h2cO4BLDE/o機動同盟 Gundam HK
:?njO,A6S$R.j但係始終都爆了兩次呢囧...
`/qtmLL
4tBw2c*j        yIo

UyO*S-b
嗯,的確是呢...機動同盟 Gundam HKj+QXG9`*K
而且按↑↑我部電腦比較遲作出反應...

gundamhk.com        J{w\WfI
計番大機D血,兩部夠你頂
]O(f\
hGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
何況大機性能高DGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEf2r"H$y/iax
不過玩拉既話冇部大機好...= ="
6`"u;QI ?;Il機動同盟 Gundam HK
#xZ5h6}uAXw↑↑有delay係設定尼架機動同盟 Gundam HK4es?,X#k*n1N        Z
因為當時即時既↑↑可以迴避到9成攻擊...所以delay左+rV5@
~!`?*_

不過好處係預早少少↑↑都會有反應
eai$g1e/RfGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE

Z0V/h;Z
g5uGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
...都吽左隻GAME好耐機動同盟 Gundam HK e-n$T9yXiq
係時候開始搞Gale
作者: dyg    時間: 2008-6-3 19:49



QUOTE:
原帖由 Tiger 於 2008-6-3 07:45 PM 發表gundamhk.com$O%ek8_ |;N
本站是一個為了高達而存在的網站D O*m)tX7[T!v*M
計番大機D血,兩部夠你頂O?2ZA Vpn*J
何況大機性能高D本站是一個為了高達而存在的網站A ?EW0K
不過玩拉既話冇部大機好...= ="
hPr(o.m7?(`本站是一個為了高達而存在的網站
'Rsy        V~}h↑↑有delay係設定尼架本站是一個為了高達而存在的網站4?9b6\)NL+l0]
因為當時即時既↑↑可以迴避到9成攻擊...所以delay左
}@%W9D.hH"B4`*l機動同盟 Gundam HK不過好處係預早少少↑↑都會有反應
^Vzx#X.]#k\b3^


F2Y!R1IS5LGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE...都 ...

機動同盟 Gundam HKT"@c.ZO[3oZP
囧!?
.I+C+^.dBr3A0T6N機動同盟 Gundam HK現在才弄Gale orz...
作者: Tiger    時間: 2008-6-3 19:54



QUOTE:
原帖由 dyg 於 2008-6-3 19:49 發表
d7N/^g;N^WGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
hVJSfF#y;K_GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE囧!?
/r(q,C1Rroo本站是一個為了高達而存在的網站現在才弄Gale orz...

6s7r6ip'jG"MT
基本上1.1更新好少3qU@H(Mi
只差Gale同MISSION MODE未完整
5pa/cw#]N本站是一個為了高達而存在的網站早排對MF接近絕望所以進度比較慢..(比較!?)
作者: dyg    時間: 2008-6-3 20:50



QUOTE:
原帖由 Tiger 於 2008-6-3 07:54 PM 發表
PPU%r|\
C-a


joe l5Y&~7m機動同盟 Gundam HK基本上1.1更新好少
x:X9{p HQEgundamhk.com只差Gale同MISSION MODE未完整gundamhk.comV2xI;V-\UTQe#s
早排對MF接近絕望所以進度比較慢..(比較!?)

&N8u6{ O3D0T_n+K'm機動同盟 Gundam HKo...咁你加油la,我好期待呢~




歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://gundamhk.com/) Powered by Discuz! 5.0.0