Board logo

標題: [youtube] Phoenix VS Extra(80000) [off cpu] [打印本頁]

作者: Tiger    時間: 2008-6-7 11:53     標題: Phoenix VS Extra(80000) [off cpu]

[youtube]7R49_3TCvFw[/youtube]
作者: dyg    時間: 2008-6-7 12:59

很好,技術比我高...
作者: Zerco    時間: 2008-6-7 13:35     標題: 回復 #2 dyg 的帖子

那是當然的囧
作者: Tiger    時間: 2008-6-7 13:41



QUOTE:
原帖由 dyg 於 2008-6-7 12:59 發表1m.u,m\u(}!W,s6f
很好,技術比我高...

{#]2\JcyP0Y,p9Ka-P:]本站是一個為了高達而存在的網站格鬥技!!
%|#A,M
oCUE{gundamhk.com
你用Damage打果段我好似見到格鬥唔超過五次= =?
作者: dyg    時間: 2008-6-7 13:54



QUOTE:
原帖由 Tiger 於 2008-6-7 01:41 PM 發表
9AR@
l_X本站是一個為了高達而存在的網站

,~
E wb6_4E機動同盟 Gundam HK
格鬥技!!GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEC8x3RMYy
你用Damage打果段我好似見到格鬥唔超過五次= =?

機動同盟 Gundam HKEYu/Z3sz?5YnA
當然嘛...Damage係遠距機...
作者: Tiger    時間: 2008-6-7 16:01

其實每一種格鬥都有唔同既優勢....本站是一個為了高達而存在的網站f!Gf2n"E.@S
GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEW z
X,M~@N

[youtube]nuY3tVOBiqg[/youtube]
作者: op1invoke    時間: 2008-6-7 18:37

Tiger你究竟用咩software錄片架.......z3{Gk?2k

#_PE,D3F我一開野錄就lag到傻.....打不到.....
作者: Tiger    時間: 2008-6-7 19:23



QUOTE:
原帖由 op1invoke 於 2008-6-7 18:37 發表機動同盟 Gundam HK/\ PYt0S*@7t \
h

Tiger你究竟用咩software錄片架.......機動同盟 Gundam HKaRWNB6`        a
2[$S2eN Y
我一開野錄就lag到傻.....打不到.....

C+?3PkK'w5]你本身LAG唔LAG先...




歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://gundamhk.com/) Powered by Discuz! 5.0.0