
標題: [youtube] Phoenix VS Extra(80000) [off cpu] [打印本頁]
作者:
Tiger 時間: 2008-6-7 11:53 標題: Phoenix VS Extra(80000) [off cpu]
[youtube]7R49_3TCvFw[/youtube]
作者:
dyg 時間: 2008-6-7 12:59
很好,技術比我高...
作者:
Zerco 時間: 2008-6-7 13:35 標題: 回復 #2 dyg 的帖子
那是當然的囧
作者:
Tiger 時間: 2008-6-7 13:41
原帖由 dyg 於 2008-6-7 12:59 發表1m.u,m\u(}!W,s6f
很好,技術比我高...
{#]2\JcyP0Y,p9Ka-P:]本站是一個為了高達而存在的網站格鬥技!!
%|#A,M
oCUE{gundamhk.com你用Damage打果段我好似見到格鬥唔超過五次= =?
作者:
dyg 時間: 2008-6-7 13:54
原帖由 Tiger 於 2008-6-7 01:41 PM 發表
9AR@
l_X本站是一個為了高達而存在的網站
,~
Ew b6_4E機動同盟 Gundam HK格鬥技!!GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEC8x3RMYy
你用Damage打果段我好似見到格鬥唔超過五次= =?
機動同盟 Gundam HKEYu/Z3sz?5YnA
當然嘛...Damage係遠距機...
作者:
Tiger 時間: 2008-6-7 16:01
其實每一種格鬥都有唔同既優勢....本站是一個為了高達而存在的網站f!Gf2n"E.@S
GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEW z
X,M~@N
[youtube]nuY3tVOBiqg[/youtube]
作者:
op1invoke 時間: 2008-6-7 18:37
Tiger你究竟用咩software錄片架.......z3{Gk?2k
#_PE,D3F我一開野錄就lag到傻.....打不到.....
作者:
Tiger 時間: 2008-6-7 19:23
原帖由 op1invoke 於 2008-6-7 18:37 發表機動同盟 Gundam HK/\PYt0S*@7t\
h
Tiger你究竟用咩software錄片架.......機動同盟 Gundam HKaRWNB6` a
2[$S2e N Y
我一開野錄就lag到傻.....打不到.....
C+?3PkK'w5]你本身LAG唔LAG先...
| 歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://gundamhk.com/) |
Powered by Discuz! 5.0.0 |