
標題: [youtube] mobafancy gale vs extra (70000) [off cpu] [打印本頁]
作者:
dyg 時間: 2008-7-15 12:53 標題: mobafancy gale vs extra (70000) [off cpu]
[youtube]_Jth-oR0g08[/youtube]
Zf&]9@8y+DJh
j G#g&}2O
本來prophet格失,可以格返佢,但係禁極個格掣都冇反應,結果俾佢格...囧, 仲有忘了用charge...
作者:
AE86 時間: 2008-7-15 13:02
試下除左gale 用其他機體入90000exia本站是一個為了高達而存在的網站j;W$B3x1L*J0k@;oP @W
4kQo3dN仲有 你個打法同只係靠gale本身屈槍
{;B+v0i(WQu#d Ygundamhk.comgundamhk.com0g]1o7c@
近身又唔開格 死依賴gale同垃圾都不如
作者:
dyg 時間: 2008-7-15 13:12
原帖由 AE86 於 2008-7-15 01:02 PM 發表
x%mfrky(S?*G%LGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE試下除左gale 用其他機體入90000exia
7y.q1|
^8o$@
t6`bEw]gundamhk.com仲有 你個打法同只係靠gale本身屈槍GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE8^9h0v
e;vr#K
GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEdS8o^
E/pw
近身又唔開格 死依賴gale同垃圾都不如
機動同盟 Gundam HKNl.c2F:q8w
試過用sss同flame入90000extra,不過打唔嬴囧
I*]!H5P~h~
gPGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE有時近身因為下意識既關係用射代替格或者唔格...
/M,Yc7pF8Y至於你認為我死依賴gale可能係因為我暫時只用gale打extraGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEgVVjB9e(`
其實我既目標係同所有大機打嬴extra,[3vd8^G-S6m
只不過用gale勝算較高所以我先用gale打extra了...
作者:
Tiger 時間: 2008-7-15 13:28
>本來prophet格失,可以格返佢,但係禁極個格掣都冇反應,結果俾佢格...囧
:t
NbbgGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE我見到你企定定但係聽到你狂按XDDgundamhk.com(v;DZ"Jp
呢個係硬直BUG...不過留boost step一下就可以解決問題8bd2U1k"\8_9j1G
FAc ^-M最後一下下格用得好靚,不過只有一下囧
作者:
AE86 時間: 2008-7-15 13:31
原帖由 dyg 於 2008-7-15 13:12 發表
iY,t ~ `g+IGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE7I4s5V2nh.XI/w
試過用sss同flame入90000extra,不過打唔嬴囧
Q/s/kh7EZ!B機動同盟 Gundam HK有時近身因為下意識既關係用射代替格或者唔格...gundamhk.comi.l!R[[BZ
至於你認為我死依賴gale可能係因為我暫時只用gale打extra
l6WV9nbl Nu:vgundamhk.com其實我既目標係同所有大機打嬴extra,本站是一個為了高達而存在的網站5j3\L
o1w4?q#]R`
只不過用gale ...
A-[#j
["Igundamhk.comSORRY 其實我講野過份左-,-
2k'z"Y
o
BacLEG本站是一個為了高達而存在的網站
yH"],vDt6t,Tt其實有好多位可以俾你埋格本站是一個為了高達而存在的網站M)_*QzAF
GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE.{M0b-aR[:Q
遲下慢慢解釋你聽gundamhk.com7LF'L3t`b:?
e]
QQ0MQg$DGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEp.s. 或者試下shadow 效果理想
n-aRsUGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEgundamhk.comgy ZfW4kBU
[ 本帖最後由 AE86 於 2008-7-15 13:38 編輯 ]
作者:
op1invoke 時間: 2008-7-15 13:40
我全部大機都打win過了90000分Extra了......可是我只懂得用復活和強襲........只有一次proplet用機動.....
ES,|)vWG8K0l本站是一個為了高達而存在的網站
*uJ\4[ ? chMGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE個個打都用機動.......覺得自己很廢.......
作者:
op1invoke 時間: 2008-7-15 13:43
原帖由 Tiger 於 2008-7-15 13:28 發表
0x ]6n/d:O|-]GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE>本來prophet格失,可以格返佢,但係禁極個格掣都冇反應,結果俾佢格...囧GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE/\*q+e1DL5`:_
我見到你企定定但係聽到你狂按XDD
,~8ni@9x$gz:jr?機動同盟 Gundam HK呢個係硬直BUG...不過留boost step一下就可以解決問題
|.N[ e/Wk,\`gundamhk.comGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE0?,FQu#R*m
x kVk
最後一下下格用得好靚,不過只有一下囧
~*D$uo9Qg1ZB"}&t#OkT2X7XN i0k/^U
還有假強襲bug.....次次打中人,佢都冇訓低......
作者:
dyg 時間: 2008-7-15 13:49
原帖由 Tiger 於 2008-7-15 01:28 PM 發表
{2` D_~.KvGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE>本來prophet格失,可以格返佢,但係禁極個格掣都冇反應,結果俾佢格...囧3U6i9? M,E
我見到你企定定但係聽到你狂按XDD
vum XH"aGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE呢個係硬直BUG...不過留boost step一下就可以解決問題
cN]8]tFL本站是一個為了高達而存在的網站機動同盟 Gundam HK!y0\f
y.hrZ&z
最後一下下格用得好靚,不過只有一下囧
~H+ZBMF8Q點解會有聲架!?囧
作者:
小小羊仔 時間: 2008-7-20 11:21
原帖由 dyg 於 2008-7-15 13:49 發表本站是一個為了高達而存在的網站r|2i'kN
gundamhk.com.}PG
_{ F"`s.Z
點解會有聲架!?囧
本站是一個為了高達而存在的網站`ZKCf2`N
S'}T}Oa"T1b~機動同盟 Gundam HK唔係你整架咩@@? 機動同盟 Gundam HK
g7|[@a.[
================
:?"{BBR7gr我都見到你企左係到但係狂按格
| 歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://gundamhk.com/) |
Powered by Discuz! 5.0.0 |