Board logo

標題: [youtube] 發覺香港轉日本歌歌手好似....老左D<-? [打印本頁]

作者: aidan10896    時間: 2009-2-21 01:02     標題: 發覺香港轉日本歌歌手好似....老左D<-?

http://www.youtube.com/watch?v=2s8OmqmMeRQ&feature=related
0\$b$M)d!vJkqGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE自己說啥我也不知囧""
#@8}W ?et好多歌本來係年輕or更年輕d人唱...
|.hT$fI8pwaGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE...波兒都係俾細路女唱啦- -|||
作者: 藍色鎮魂曲    時間: 2009-2-21 13:14



QUOTE:
原帖由 aidan10896 於 2009-2-21 01:02 發表gundamhk.comC2MV)[:R J
http://www.youtube.com/watch?v=2s8OmqmMeRQ&feature=related%J_ J1R$@Eg:y6c4v
自己說啥我也不知囧""
'|x/^0L/~O好多歌本來係年輕or更年輕d人唱...&V6rY&N Jur{l
...波兒都係俾細路女唱啦- -|||

!Q.y vW z%o4@(UK本站是一個為了高達而存在的網站除左細路女仲有個大叔

ps^FP5v6YC&_機動同盟 Gundam HK
@'mP4W#w
[ 本帖最後由 十六夜.二三 於 2009-2-21 17:50 編輯 ]




歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://gundamhk.com/) Powered by Discuz! 5.0.0