
標題: [youtube] 發覺香港轉日本歌歌手好似....老左D<-? [打印本頁]
作者:
aidan10896 時間: 2009-2-21 01:02 標題: 發覺香港轉日本歌歌手好似....老左D<-?
http://www.youtube.com/watch?v=2s8OmqmMeRQ&feature=related
0\$b$M)d!vJkqGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE自己說啥我也不知囧""
#@8}W?et好多歌本來係年輕or更年輕d人唱...