
標題: [youtube] CS神手大決賽 [打印本頁]
作者:
rjacky 時間: 2010-6-11 14:06 標題: CS神手大決賽
[youtube]eKau0S5iKZQ&playnext_from=TL&videos=-bFJDW9v8m8&feature=sub[/youtube]本站是一個為了高達而存在的網站f6C&s^G'T
(}]+wF"Z8HeV.L'lt\_好正!

作者:
jackle813 時間: 2010-6-11 14:08
同香港d場唔同....而且打果個人好勁!!!
作者:
fing頭小吉 時間: 2010-6-11 16:22
原帖由 jackle813 於 2010/6/11 02:08 PM 發表
2IpZ9QY$L;s,L機動同盟 Gundam HK同香港d場唔同....而且打果個人好勁!!!
本站是一個為了高達而存在的網站z.O G;rY
g H
css而己
!bZZ mP(}+ogundamhk.comcso只是騙錢騙時間沒創意的複製版本
'D%Q&eice{cs1.6才是王道!!!
| 歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://gundamhk.com/) |
Powered by Discuz! 5.0.0 |