
標題: 看看北京人怎麼泊車,大開眼界~ [打印本頁]
作者:
UniCorn 時間: 2011-3-8 16:37 標題: 看看北京人怎麼泊車,大開眼界~
http://player.youku.com/player.php/sid/XMTc4Mzc0Njg4/v.swf
!VmM7j$_e
2[)y6RJ3AA)YL"g機動同盟 Gundam HK無言以對...GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEW&`kV$}7pQAT
L.T!K0[-I
i#[8m!Z9K*][ 本帖最後由 UniCorn 於 2011-5-3 01:50 編輯 ]
作者:
laukwunyin 時間: 2011-3-8 17:00 標題: 回復 #1 UniCorn 的帖子
是泊車不是停車
作者:
UniCorn 時間: 2011-3-8 17:10
原帖由 laukwunyin 於 2011-3-8 05:00 PM 發表
L6b S'm"|z$s3fY是泊車不是停車
ot&m0C~?oh...我直接copy無留意
作者:
laukwunyin 時間: 2011-3-8 17:21 標題: 回復 #3 UniCorn 的帖子
老實講 片中的情況響內地未算神奇 用粉筆畫都過到關先叫神奇
作者:
Edward01 時間: 2011-3-8 18:09
我咩都睇唔到喎- -
"E"k,u(OF7WO]c U?本站是一個為了高達而存在的網站死左LINE?
作者:
UniCorn 時間: 2011-3-8 18:12
原帖由 Edward01 於 2011-3-8 06:09 PM 發表GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEsY-u g U d7[
我咩都睇唔到喎- -
OZ6~&w#WkD1p8Mgundamhk.com死左LINE?
機動同盟 Gundam HKi8[1R] JR$hhH)w
但係我睇到喎...
作者:
mebius 時間: 2011-3-8 18:17 標題: 死左

作者:
UniCorn 時間: 2011-3-8 18:23
原帖由
mebius 於 2011-3-8 06:17 PM 發表
%?
sys_!j
L0d[.TN我之前用window media player,而家用real player 到我睇唔到 - -GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEi:E OKW0J`t
你試下而家睇唔睇到
gA2|%R(X&iO
本站是一個為了高達而存在的網站)R"m)j0~#`,uB O
G'T X"B:X"W$ggundamhk.com--------------------------------------------------------------------------------------------------}nI)V.S:_/c
post link 算...
-iu~{9],?;r4|2q S
hx Qu/aDi機動同盟 Gundam HK[ 本帖最後由 UniCorn 於 2011-3-8 18:24 編輯 ]
作者:
laukwunyin 時間: 2011-3-8 18:24
看不到的請到這裡↓+~0rTj*ST$_Hc
q
http://v.youku.com/v_show/id_XMTc4Mzc0Njg4.html
作者:
Amuro 時間: 2011-3-8 18:24 標題: 看看同盟人怎麼貼片,大開眼界~
F0e*i9cr
[G
^nUH'Q8JF本站是一個為了高達而存在的網站
qZ.e Yt
|P-z無言以對...
| 歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://gundamhk.com/) |
Powered by Discuz! 5.0.0 |