機動同盟 Gundam HK
 



[交流] 效果小問 =]

 
標題: [交流] 效果小問 =]
lvive
該用戶已被刪除









發表於 2010-3-30 21:12 
效果小問 =]

*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
龍蝦
上等兵
Rank: 3Rank: 3


UID 5068
精華 0
積分 250
帖子 348
威望 250
金錢 13 盟幣
存款 62 盟幣
體力 10 點
SMPC 61 COST
閱讀權限 30
註冊 2008-10-26
MP分 0
發表於 2010-3-30 21:45  資料 短消息 
 プリベント(X)
【代替コスト⇒〔合計?鬗O-X〕:自軍カードX枚をゲームから取り除く】
(常時):G以外の敵軍カード1枚のプレイを無?〥Rし、ゲームから取り除く。

(?I?序捚?~ズ):《0?恁nコイン以外の、持ち主が自軍プレイヤーである、自軍カード1枚を選んでゲームから取り除く。その場合、自軍本?鷍y3回復する。

問題不清 - 「定一張卡只可以用一邊 ?」
答 - 當你花Count用代替cost out張卡個陣,根本冇Cut可以比你Cutin Out左佢回血,OutGame係直接Outgame唔存在Outgame Cut(?)(?)
頂部
Kenny.
二等兵
Rank: 2


UID 6567
精華 0
積分 74
帖子 340
威望 74
金錢 45 盟幣
存款 0 盟幣
體力 10 點
SMPC 0 COST
閱讀權限 20
註冊 2009-4-19
MP分 0
發表於 2010-3-30 23:04  資料 短消息 
樓主太貪心, 根本沒有可能
花count 開 代替cost, 對象的咭會直接OutGame
和平祈根本無得切入.........
頂部
oscar0703
上等兵
Rank: 3Rank: 3



UID 3666
精華 0
積分 301
帖子 644
威望 301
金錢 317 盟幣
存款 0 盟幣
體力 10 點
SMPC 3 COST
閱讀權限 30
註冊 2008-4-17
MP分 0
發表於 2010-3-31 14:16  資料 短消息 
咁因破壞而死ge機out得唔out得??
頂部
oscar0703
上等兵
Rank: 3Rank: 3



UID 3666
精華 0
積分 301
帖子 644
威望 301
金錢 317 盟幣
存款 0 盟幣
體力 10 點
SMPC 3 COST
閱讀權限 30
註冊 2008-4-17
MP分 0
發表於 2010-3-31 14:17  資料 短消息 
借post

我想問下新隻金吉姆[2.2]係2張綠,2張紫,定係每樣2張??
頂部
Kenny.
二等兵
Rank: 2


UID 6567
精華 0
積分 74
帖子 340
威望 74
金錢 45 盟幣
存款 0 盟幣
體力 10 點
SMPC 0 COST
閱讀權限 20
註冊 2009-4-19
MP分 0
發表於 2010-3-31 15:23  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 oscar0703 於 2010-3-31 14:16 發表
咁因破壞而死ge機out得唔out得??

和平祈 是可以
花count 就要有野count先得

金吉姆效果內的[2.2], 可以用2張綠 也可以用 2張紫 來支付~
頂部
lvive
該用戶已被刪除









發表於 2010-3-31 16:47 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
Kenny.
二等兵
Rank: 2


UID 6567
精華 0
積分 74
帖子 340
威望 74
金錢 45 盟幣
存款 0 盟幣
體力 10 點
SMPC 0 COST
閱讀權限 20
註冊 2009-4-19
MP分 0
發表於 2010-3-31 16:53  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 lvive 於 2010-3-31 16:47 發表

即係和平祈 可以out 墳墓d野黎回血 ?

要落墳前cutin out 吧............
頂部
龍蝦
上等兵
Rank: 3Rank: 3


UID 5068
精華 0
積分 250
帖子 348
威望 250
金錢 13 盟幣
存款 62 盟幣
體力 10 點
SMPC 61 COST
閱讀權限 30
註冊 2008-10-26
MP分 0
發表於 2010-3-31 21:28  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 Kenny. 於 2010-3-31 15:23 發表

和平祈 是可以
花count 就要有野count先得

金吉姆效果內的, 可以用2張綠 也可以用 2張紫 來支付~

≪Q549≫ 「Gブル(U-325)」の?◥Gで手札にある、「ガンダムエクシア(U-001)」が「《[2?2]》換?E〔Gブル〕」を得た場合、?鬗Oを?痀Fすことができますか?
≪A549≫ できます。ただし、「ガンダムエクシア」が「Gブル」の?◥Gで得た「換?E」の[2?2]の?鬗Oを?痀Fす為には、指定?鬗Oの?怪y「指定?鬗O00」のルールに?剺瞗B紫以外の任意の種類の異なる?鬗O2種類を別々に2ずつ?痀Fす必要があります。

看來並不是紫國力也可以呢
頂部
lvive
該用戶已被刪除









發表於 2010-4-1 09:21 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
Kenny.
二等兵
Rank: 2


UID 6567
精華 0
積分 74
帖子 340
威望 74
金錢 45 盟幣
存款 0 盟幣
體力 10 點
SMPC 0 COST
閱讀權限 20
註冊 2009-4-19
MP分 0
發表於 2010-4-1 16:54  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 lvive 於 2010-4-1 09:21 發表


我理解冇錯
所有機因為效果or戰鬥而破壞
落墳前都可以cutin out黎回血?
另外單手exia
可唔可以廢棄前cutin out回血+拎太陽爐 ?

無錯
因破壞而廢棄的咭, 廢棄前都有1個cut可以做野, 那個cut唔做野張咭就會落墳~

唔知 單手exia 咩效果..........
頂部
sksk2
二等兵
Rank: 2



UID 8650
精華 0
積分 179
帖子 91
威望 179
金錢 98 盟幣
存款 0 盟幣
體力 60 點
SMPC 17 COST
閱讀權限 20
註冊 2009-10-23
MP分 0
發表於 2010-4-1 17:42  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 Kenny. 於 2010-4-1 16:54 發表

無錯
因破壞而廢棄的咭, 廢棄前都有1個cut可以做野, 那個cut唔做野張咭就會落墳~

唔知 單手exia 咩效果..........

國力資源:1.1 - 4 - 1       戰鬥力:5 - 2 - 5       地形適性:宇宙・地球
特徵:エクシア系 MS 專用「刹那・F・セイエイ」   
預防(5)  加速  換裝﹝ガンダムエクシア﹞
(自動D):這張卡、受到為雙色卡的敵軍機體的部隊的戰鬥傷害的場合、破壞。
(常時):《0》廢棄這張卡。那個場合、自軍玩家得到1個太陽炉指示物。
頂部
Kenny.
二等兵
Rank: 2


UID 6567
精華 0
積分 74
帖子 340
威望 74
金錢 45 盟幣
存款 0 盟幣
體力 10 點
SMPC 0 COST
閱讀權限 20
註冊 2009-4-19
MP分 0
發表於 2010-4-1 17:48  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 sksk2 於 2010-4-1 17:42 發表

國力資源:1.1 - 4 - 1       戰鬥力:5 - 2 - 5       地形適性:宇宙・地球
特徵:エクシア系 MS 專用「刹那・F・セイエイ」  ...

oic, 唔該你~
它是直接廢棄, 與因破壞而廢棄唔同
直接廢棄就是 開效直接落墳, 無位俾你切入做野
一係你就out左佢回3度, 一係你就廢棄佢拎太陽爐指示物, 2選1 ~
頂部

 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2025-4-28 09:56
Powered by Discuz! 5.0.0  © 2001-2006 Comsenz Inc.
Processed in 0.103363 second(s), 6 queries , Gzip enabled
清除 Cookies - 聯繫我們 - 機動同盟 Gundam HK - Archiver - WAP

 
NOTHING