
標題: [youtube] 比車撞到之後生還既人 [打印本頁]
作者:
Justice 時間: 2008-1-21 20:13 標題: 比車撞到之後生還既人
http://hk.youtube.com/watch?v=Ctfo9LAxLww
;[Ny/s%rz;Y機動同盟 Gundam HKhttp://hk.youtube.com/watch?v=T0zM28oEJTE
作者:
竹本風鳴 時間: 2008-1-21 20:19
第一個果位人兄真係好彩到爆...佢撞完之後,好似唔知想點咁....(思)
作者:
Justice 時間: 2008-1-21 20:39
原帖由 竹本風鳴 於 C.E.18/5 20:19 發表
Vlak3`s第一個果位人兄真係好彩到爆...佢撞完之後,好似唔知想點咁....(思)
gundamhk.com2Tn7`i2[mTH2z
gundamhk.com!qLXen3f4n
B1Amb
要人地賠錢
作者:
竹本風鳴 時間: 2008-1-21 21:05
原帖由 Justice 於 2008-1-21 08:39 PM 發表
)qp$I9Cq0R7t本站是一個為了高達而存在的網站
t+~+Z%i:~
|3y,RwH4@機動同盟 Gundam HK要人地賠錢
9snV~U
q:R
前半分鍾唔知做咩囧"
作者:
Zerco 時間: 2008-1-21 21:26 標題: 回復 #4 竹本風鳴 的帖子
係咁爆粗(?)
作者:
竹本風鳴 時間: 2008-1-21 21:28
原帖由 Zerco 於 2008-1-21 09:26 PM 發表
/[8ldzv#vWH8st7Rgundamhk.com係咁爆粗(?)
q{PW5t$K-k0\6^機動同盟 Gundam HK聽唔清楚佢講咩囧"
作者:
salted 時間: 2008-1-27 17:06
原帖由 竹本風鳴 於 2008-1-21 21:28 發表GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEy#}%Udz
機動同盟 Gundam HK.E5sy2zjW
聽唔清楚佢講咩囧"
D-QwPP[#h本站是一個為了高達而存在的網站he9Jb`!qY"LI2b
"What the f**king on?" "What the f**king on?"
作者:
竹本風鳴 時間: 2008-1-27 19:30
原帖由 salted 於 2008-1-27 05:06 PM 發表hW`XJV%B4Nal
vW+bxUd%e
7If$T"S!Qd
"What the f**king on?" "What the f**king on?"
*qz5v TN
Lw你聽覺能力真好........(汗)
| 歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://gundamhk.com/) |
Powered by Discuz! 5.0.0 |